Bebisen .

Nu är det bara 110 dagar kvar, och det är verkligen inte mycket egentligen. Längtar så! :) Helt sjukt att jag ska bli mamma, och Marcus pappa. Så overkligt, men så underbart.
Vi var hos barnmorskan i fredags. Mätte magen för första gången. 24 cm och jag är i vecka 24. :) Hjärtljudet låg på 150 denna gången, sist var det 145.

Köpte även vagn förra veckan. Lotta, Denice och Oliwer kom ner till Trollhättan så vi kikade på vagnar och tillslut bestämde vi oss. Kul! :D
Kan försöka slänga in ett kort på den imorgon, får hoppa i säng snart, jobb imorgon. Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

i v 24 var jag 34, haha :P



Hoppas vagnen blir bra!

2010-08-22 @ 23:00:15
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: maggan

nej 110 dagar är inte långt men tyvärr kommer du att tycka 1 dag är en evighet sen! jag fick ingen bebis igår! storken glömde mig =( o inte heller nån idag...vad blev det för vagn?

2010-08-24 @ 09:43:16
Postat av: ÄLSKLINGEN

ja de går fort nu kan man säga

2010-08-25 @ 07:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0