Grebbestad .

I fredags åkte jag och min bättre hälft till Saltvik. Massa mys hela dagen och på kvällen gick vi upp till Linda, Robin, Anders, Helena och Isak där dom drack och satt och pratade i flera timmar.
Runt 9 tog vi oss en sväng ner till Grebbestad, trubadur och langos. Mums .

Nu är vi iaf hemma igen, och det är söndag, blää, veckorna går för fort!

Imorgon ska jag åka och beställa tapeter till barnrummet, synd att min kamera är sönder nu annars hade jag kunnat lägga in en bild dom super-söta tapeterna, men de får bli en annan gång. ;)

Funderar på om Katja vill ta en fika någon dag nu snart kanske? Var för länge sen vi lekte nu!

Puss!


Kommentarer
Postat av: maggan

jag vet inte vilken dag det blir...får se om jag orkar oxå! det beror på dagsformen! det är så olika! ska ni göra i kstad då?

2010-08-01 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0