16.e december.

Och ingen bebis. Det finns nog inte ord för att beskriva hur jobbigt det är, alla som har gått över vet väl vad jag pratar om. Man kan inte tänka på något annat, och lyckas man göra det kommer det fram någon och säger "har du inte fått än?" eh, jo jag är såhär stor annars med? Hmm. Ja, det är inte kul alls. Och tröttare än såhär blir jag nog inte. Men Emanuel har sagt sen den dagen jag blev gravid att det ska bli den 17.e, och det är imorgon. Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att Emanuel Martinsson för första gången har rätt! Haha! :)

Var hos Gunvor nu på morgonen, hjärtljud var 145 som vanligt, :P och allt såg bra ut. Jag hade tydligen växt endel på magen med, bebisen äter väl som en galning där inne, inte konstigt jag är hungrig jämt!
Hon kände även på livmodertappen, var inte öppet någonting, men den var väldigt mjuk vilket är bra, så hon sa att vi ska köra med färdknäppen så mycket som möjligt nu för att "massera" upp den. Haha! Ja vi får se hur detta går. Hon ringde även Näl så jag fick en tid den 23.e dec ifall h*n inte har kommit ut då. Så ska dom se om allt är bra, är det de, så får vi åka hem igen och komma tillbaka på juldagen. Måtte det inte gå så långt! Bebis inatt tack! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Tvillingar födda i v 24

Håller tummarna nu på att bebisen kommer inatt :)

2010-12-16 @ 14:42:15
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: maggan

ja kom nu bebis!

2010-12-16 @ 18:04:26
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: älsklingen

ja nu får de lilla helvetet titta ut tycker jag :) Älskar dig mulan :)

2010-12-17 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0