5 dagar kvar.

Idag är det fem dagar kvar tills bf. Helt sjukt va fort det har gått, kan inte förstå det själv. Kan kanske bero på att jag inte har haft en så svårt/jobbig graviditet alls, i förrgår satt jag och fundera på om jag skulle se om Konsum kanske behövde hjälp under jul. Men kom lika fort på att det går ju inte. ;) Var på julmarknaden i parken förut och då träffade vi Maggan, Patrik och Lilly, och hon frågade hur jag orkade va ute. Och det är ganska sjukt att jag orkar egentligen. Många är helt slut nu såhär nära, men jag känner inte av det så, så jag ska väl inte klaga. :) Nu har jag iaf kännt av sammadragningar och förvärkar i 3 dagar, och jag hoppas hoppas hoppas att det snart sätter igång. Vill inte behöva gå till Gunvor på torsdag, men är rädd att det blir så ändå!
Tror inte något hjälper, men för ifall de kanske kan skynda på lite så får det bli städning, promenad och färdknäppen de kommande dagarna! :P

Snälla, låt oss få vara hemma före jul, med bebisen. <3

Kommentarer
Postat av: älsklingen

ja färdknäppen kan jag vara med på :) haha

älskar dig mest älskling

2010-12-06 @ 11:42:07
Postat av: Katja

haha, kör på färdknäppen, det gjorde vi och tjoff så kom hon ;)

2010-12-06 @ 15:36:27
URL: http://katjawallin.blogg.se/
Postat av: maggan

hahaha ja jag berättade väl om våran färdknäpp?? hahaha det var fysiskt omöjligt att ligga med mig då!! stackars patrik hgan försökte moahahahahahah!

måste säga att det såg ut som det närmar sig ändå...lite svullen näsa o läppar hade du...och då brukar de va nära!!

2010-12-07 @ 09:29:58
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: maggan

åh! jag vill oxå föda barn igen! fast inte känna smärtan hehe!

2010-12-07 @ 09:51:52
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: maggan

tro mig du kommer veta när det är på G! på mig kom det ju krypandes...kändes som mens värk! satt ju hemma i soffan heeeeela torsdagen innan kom kom...viste direkt jag vaknade den morgonen att det va på G...man bara vet ;) och sen är det ingen tvekan när det drar igång hehehe...det är haftigt att föda barn, tänk så!

2010-12-07 @ 10:05:02
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0