Förskotts julklapp.

Har länge gått och grinat över min idiot-telefon som bara krånglar och är allmänt dålig. Linda, Katja och Caroline vet väl vad jag pratar om som har haft samma. ;) Så det var ju det enda jag faktiskt önskade mig i julklapp. Har varit lite ledsen över att inte kunna ta fina kort på bebisen och så och skicka till de nära och kära hemma, då Marcus inte heller har den bästa telefonen direkt.
Marcus hade köpt julklapp för ett tag sedan och jag har tjatat i några dagar att få den tidigare, vilket jag fick igår, och det var denna gostelefon som jag har velat ha läääänge. Mums på den och mums på min älskling som är bäst!

Bf+2 idag. Varför vill inte vår lille skrutt ut? Imorgon är det Lucia och det vore ju så mysigt med en Lucia-bebis. :) Så inatt tycker jag vi tar och åker till bb. Hoppas h*n tycker samma! :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: maggan

ja nu får ni fan åka;)

2010-12-12 @ 17:31:12
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0