Lördag + jobb.

Dör snart, jag kissar heeeela tiden! Helt sjukt. Får hoppas det bara är bebisen som trycker så jag inte har fått urinvägsinfektion. Det vore väldigt jobbigt nu.

Ska iaf iväg och jobba nu halv 2 på Strömbadet. Vet inte när jag slutar så vet inte vad man hinner med mer idag, men det ger sig. :) Gött att jobba lite iaf. På måndag ska vi börja med sovrummet, ska bli kul när det är klart. :) Ska även ta kort med Caroline på måndag, och med Maggan om hon kunde?

Måste man bete sig som 14 år? Tröttsamt.

Kommentarer
Postat av: maggan

ja det måste man när man är höggravid o trött! då måste man bete sig som bara fan!! hahaha tisdag blev d väl...?

2010-07-25 @ 18:20:17
Postat av: maggan

jooo men jag ville bara va rolig haha...jag beter mig varje dag ;)

2010-07-30 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0