Torsdag.

Snart helg, puss på det!
Då ska vi förmodligen börja med sovrummet, var och hämtade tapeterna igår. Dom var super fina! :)

Är iaf i vecka 19 nu. :) Allt är super bra förutom min rygg, den är verkligen inte min bästa kompis just nu! Under graviditeten brukar det ju hända en massa för dom som är gravida vid olika veckor, först mår man dåligt ett tag, sen är man trött ett tag, osv osv. Jag har ju inte direkt haft några problem med det, vilket jag tackar för. :) Däremot hade jag nog hellre vart trött osv än att vakna på nätterna av att jag inte kan vända mig om för att de gör för ont i ryggen, eller att man ska lyfta något och de känns som en kniv som sätter sig. Menmen, det går över, och det är verkligen värt de! :)

Nu kommer snart Leli och Robin hem också, på lördag. Det gillar vi! :)

På måndag blir de en tur till Karlstad med Caroline, (mamma och Ann?). Hoppas vi blir bruna och fina när vi ska prova på att solduscha, då vi två inte riiiiktigt har turen med oss som vissa andra att bli bruna under sommaren, syftar speciellt på Linda som alltid är super brun, orättvist! :)

Kommentarer
Postat av: maggan

hoppas det verkligen inte blir värre med ryggen! för du kommer bli en aningen tynger jag lovar dig ;) vill inte va negativ men passa på om det går att massera o VILA!!!! jag kan i princip inte ligga alls hahaha är allvarligt fundersam hur i helvete jag ska palla med en förlossning med denna ryggen! men man klarar väl det!

positivt e ju att du ska bli brun!! hihi...nu ska jag åka o hälsa på lille Neo! ha d gött!

kram

2010-07-15 @ 12:30:00
Postat av: maggan

det går sådär med målningen! fick en lift idag, men patrik har slitit i 3½ timma nu bara för att få den intill huset!!! står ju en jävla lillstuga ivägen så han e måttligt road kan jag säga! jag sitter inne o bara hoppas på att han inte har sönder massa saker! (det händer när han e arg) får nog kolla till honom nu..hehe

2010-07-16 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0