En kaka för mycket?

Nu har jag kommit till det stadiet i graviditeten då man ser ut att verkligen ha tagit en kaka för mycket, och känner man mig inte tror man nog att det är så då man inte kan se att det är en gravid mage. Min kära älskling säger att han ser de, men självklart gör han det, han ser mig ju naken varje dag, jag kan också se det, säkert mina vänner som ser mig hela tiden också, men inte ni andra. Haha, ja det är väl för mysigt! :) Om någon/några veckor börjar det nog dock bli en mysig gravidmage, och det längtar jag sååå mycket efter. Känna den lilla sparka osv.

Nu blir det snart tacos sen bär det av till Bengtsfors för en myskväll med Linda, och Anna kommer en stund också! :)

Puss!

Älskar min Marcus Edgren mest mest mest! <3

Kommentarer
Postat av: din älskling

ja den är underbar den magen .. vill pussa på den hela tiden . och dig förstås :) . saknar er mest .. kommer snart hem .. puss er marcus

2010-06-11 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0