Onsdag .

Idag bär det av till Bengtsfors igen. Marcus kommer imorgon, då ska vi på kalas för Cornelia och Oliwer har fyllt år. :) Sen har jag lite annat att pyssla med som jag dock inte kan berätta här då jag vet att min kära älskling läser min blogg. ;)

Till helgen ska vi försöka få lagt golvet i köket, så snart är det klart där förhoppningsvis. Börjar även jobba på fredag, och Marcus har snart semester. Då blir vi hemma i 4 veckor, sen är det bara 2 veckor kvar och sen flyttar vi hem. Lääängtar!

I måndags var vi på ul med, så mysigt att se den lilla sparka och mysa runt där inne. :) <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se va gulligt!!!!!!!!!!! Visst är det huuuuur häftigt som hellst?? Jag skulle vilja ha en sån där apparat hemma :) hehehe...

Har du kännt nån spark än? jag kände typ 4 elle 5 dagar efter UL!

2010-07-01 @ 09:05:37
URL: http://bebistok.blogg.se/
Postat av: älsklingen

ja de var underbart att få se han/hon :)

2010-07-06 @ 10:53:09
Postat av: maggan

kan tänka mig det!! nu vill jag se min i verkligheten tack!! suck pust o stön!!!!!!! hehe

2010-07-07 @ 09:30:24
Postat av: maggan

hehe tjock o go ja!! igår grina jag när jag skulle sova för det finns ingen bra sov ställning!!! värker i höfterna när jag ligger på sidan o ligger jag på rygg mår jag illa!! haha patrik fick trösta mig så mycket d gick! du vet hur d är när man e riktigt trött oxå..måste ju få klaga lite hehe

du kommer dit du med när du blir trött påt, det ska väl ingå i processen.

känt nån spark elle bubbel än? i början var d svårt o skillja på om det va bebisen eller en fis=)

2010-07-07 @ 09:42:54
Postat av: maggan

ja snart kommer det! Min lille korv vill gärna sparka på mina revben om natten hehe...såå mysigt så!

ha en trevlig kväll!

2010-07-07 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0