Hockey .

Idag tog Marcus bilen till jobbet eftersom han ska sluta tidigare, så idag gick han upp senare, runt halv 6. Det värsta var att jag också vaknade då, och kunde absolut inte somna om. :/ Så nu sitter jag här, och är förmodligen den enda som är vaken också, så får nog lägga mig i soffan och vänta på att klockan ska gå. :)

Ikväll blir det Karlstad och hockey, Färjestad - Frölunda, med älskling, Patric och Emanuel. :)
Kul kul kul . På söndag blir det barnkalasfika för Melvin som fyller 1 år med, mys.

Nej nu ska jag se om det går nått kul på tv.n, Puss.


Kommentarer
Postat av: maggan

jag o LiLLy har oxå vart vakna sen 06.00 hehe du e inte ensam!

2010-09-23 @ 07:49:04
Postat av: Sabrina

Jag ska också på hockey snart :) Dock ska jag se Malmö Redhawks, hehe :) Är man Malmöit så är man :P

2010-09-23 @ 07:58:12
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0