Mogge.

Idag skulle Mogge ha fyllt 55 år. <3

Förra året när han fyllde år låg han på Näl, samma avdelning som pappa låg på ett tag, rummet bredvid. Knäpp som jag är blandade jag ihop hans födelsedag med Emelies pappa Kjells födelsedag som är den 3,e september. Så jag ringer glatt till Mogge den 3.e och skriker grattis, och han svarar lika glatt tack, och tror att det var den dagen, pga av alla starka tabletter. Sen skrattade vi gött på kvällen när vi kom på att de va fel dag. Lille Mogge, 55 år. Idag skulle vi ha haft kalas och skrattat och pratat, säkert bråkat lite med. Sånt som hörde till. Men istället ska jag köpa ett ljus och åka ut till Ärtemarks kyrkogård.

Hoppas ni har stort kalas där du är. Älskade Mogge. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0