Spagetti armar!

Idag hade jag planerat in en långpromenad med Elsa, men vädret höll inte riktigt för det. Så vi åkte fram och fikade med Emanuel, hade inte sett han på jätte länge så det var kul! Söt är han också när han håller Elsa och inte vågar röra sig för han är rädd att han ska tappa henne! ;)

Vid halv 7 åkte jag iaf och tränade, galet jobbigt efter en lång graviditet och ingen kondition! Men de är jävligt skönt att vara igång, får hoppas de håller i sig. Vet med mig själv att det brukar gå några gånger sen tröttnar jag. :/ Men inte denna gången!
När jag kom hem kom Caroline och tjöta och drack kaffe,  och myste med Elsa såklart! Även min snälla mamma kom och hjälpte oss med deklarationerna!

Min smöla ligger och sover, och jag tänker göra desamma. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0