Alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtans dag. Det är den enda "högtid" som firas i alla länder i hela världen om jag inte minns fel. Fin dag, men även lite sorglig. Tänker på alla människor som inte har någon att vara med denna dagen. De som sitter ensamma utan någon som bryr sig om dem. Så en extra tanke till just dessa människor idag!

Jag och Marcus hade vårt "firande" i lördags, lagade mat och så. Idag har vi myst med vår fina dotter, även hälsat på Elsas mormor och gammelmormor. Nu ska vi nog spendera resten av kvälllen i soffan till en bra film.



Nalle, halsband och rosor från min fina Marcus.


Kommentarer
Postat av: maggan

jag skänker min tanke och mitt alla hjärtansdag hjärta till pojken jag såg på IKEA igår!

2011-02-15 @ 08:21:42
URL: http://bebistok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0