Bvc och Åmål.

Idag var det dax för bvc besök igen, och min fina tös följer kurvan precis som hon ska! :) Idag vägde hon 5890 g och var 59 cm lång. Hon skrattade och pratade massor med Bernice, duktig tjej! <3 Mamma/mormor ville med idag också, det tyckte hon var kul. ;) Efter det tog vi en tur till Åmål och hälsade på Elsas gammelfarmor och gammelfarfar, dom blev ju såklart jätte glada att se Elsa. Blir ju inte lika ofta eftersom dom bor i Åmål.

Imorgon ska vi till Näl, jag opererade mig för kronisk öroninflamation när jag var liten, och måste dit på koll en gång om året. Så då ska vi ta en tur till överby också och köpa kläder till dopet och så.
Längtar tills på torsdag, då alla tjejer + barn ska till Katja och leka. Var länge sen nu, saknar allihopa. <3

Får påminna dom som inte har anmält sig till dopet än så ni inte glömmer det. Bra att veta ungefär hur många det blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0