Dreaming people.

Idag har jag varit på efter kontroll, och träffade då Emelie, min duktiga tjej som håller på att utbilda sig till sjuksköterska, för att sedan bli barnmorska. Hon hade praktik nu och fick vara med och titta på bvc. Kände mig nästan lite stolt när hon stod där i sånna där vita kläder och en fin skylt som det stod sjuksköterskestudent Emelie Rådén. :) Glad för hennes skull! ♥

Sedan när jag kom hem satt Maggan, Lilly och Mia i min soffa och väntade. Mysigt med lite tjejprat. Nu ikväll har mamma, Kenneth och Lina varit här hela kvällen och övat sånger till dopet. Blir nog super bra!
Hade velat vara med Linda och hennes mamma på föreläsning ikväll, men självklart ska det alltid krocka när man vill göra flera saker, typiskt! Hoppas dom tyckte föreläsningen var bra iaf. :)

Nu ska jag lägga mig och sova med min lilla tös. ♥ Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va du är söt Sara. TACK! <3 <3 <3

2011-02-17 @ 06:39:18
URL: http://emkarolina.blogspot.com
Postat av: Caroline

Herrejösses vad söt hon är när hon ler <3

2011-02-17 @ 08:10:29
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0