Städ och fix dag.

I morse när jag och Elsa vaknade åkte vi och plockade upp Linda för en fika på Kickis med henne och Caroline. :) Mys! Sedan tog vi en tur till färgaffären och kikade lite.
Sedan hem till mig för att lyssna på lite låtar till dopet, och då fick jag även tid att städa lite, inte lätt med en vaken och pigg liten fis som vill ha all uppmärksamhet på dagarna. Tur tant Linda och tant Caroline är så roliga att leka med! :D

Nu är även mamma här och vi får äntligen, (pinsamt att ens berätta) bort julgardinerna. Helt otroligt vad tiden springer iväg och vad man inte har haft ork eller tid att ta tag i sånt tråkigt. Men nu blir det gjort iaf. Ska åka med svärmor och få tag i servetter till dopet sedan också. Måste fram och handla, och till apoteket. :S Jag som skulle ta de lugnt. Får se vad vi hinner med.

Hoppas ni får en bra fredag ! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Kom ni fram till några låtar?

2011-02-04 @ 19:14:38
URL: http://linajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Lina

Kom ni fram till några låtar?

2011-02-04 @ 19:14:40
URL: http://linajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0