Tips tack!

Som de flesta vet så älskar jag ju att duka och vika servetter och greja, och jag har gjort servetter och dukat på både Liv och Thors dop och mums va roligt det är! På Thors dop gjorde jag en liten tröja med en i sydd blå rosett och på Livs gjorde jag rosa hjärtan med även på dom i sydda rosa rosetter. Nu ska jag fixa dopet till min egen dotter och tycker det är hur kul som helst! Frågan är bara vad jag ska vika för servettvikning. Problemet är inte hur man viker utan vad. Bara jag kommer på en vikning så är det inga problem. Så har ni några bra och fina tips så blir jag glad! :D Tröja tycker jag inte passar riktigt till en tös, och den såkallade dopklänningen som man kan vika är inte fin alls.

För många låter detta bara dumt, för alla anser inte dukningen så viktig. Vilket jag förstår, men jag tycker det är viktigt, och framförallt roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

små fjärillar kanske vore fint. jag kan inte vika men det är ju lite tjejigt.

2011-01-31 @ 22:54:48
Postat av: Sara

Skor, prinsesskrona, blommor, hjärtan, barnvagn, fot-handavtryck, rosett, vagga, fjäril, moln :)

2011-01-31 @ 23:30:29
Postat av: Sara

Ja de hade vart super fint att vika dom, tror dock inte det finns någon vikning som tex vagn, rosett osv. :S

2011-02-01 @ 11:19:31
URL: http://saravidman.blogg.se/
Postat av: caroline konradsson

http://brollopscoach.se/wp-content/uploads/wd104284_win09_nfold241n_xl.jpg



Såå fint :) Fast kanske rosa då :)

Men kanske blir lite dyrt för det är väl tjocka servetter ?

2011-02-01 @ 13:55:10
URL: http://ckonradsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nalle ? :)

2011-02-01 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0