Trött .

Min stackars lilla smula har lite ont i magen så hon har inte sovit bra alls de två senaste nätterna. Tycker så synd om henne när jag ser att hon har ont och inte kan säga någonting. Hoppas det går över snart.
Märkte igår när vi skulle sätta på henne kläderna att 56 plötsligt är för litet. :S Vad händer?! Det går ju alldeles för fort det här! Så nu har hon 62 och växer så de knakar. ;) Gosetjejen.

Fredag idag, är jävligt koma just nu, men ska försöka sova en stund sen om Elsa somnar. Annars tror jag det blir mat hos svärföräldrarna sen om jag minns rätt.

Ha en trevlig helg!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Linda

usch då, stackars liten tjej...

har mamma ätit nåt olämligt då kanske som hon inte gillar =)

kram

2011-01-21 @ 12:01:53
Postat av: sara

vet inte vad det skulle kunna vara dock. behöver ju inte vara det heller. kan ju vara att hon har svalt för mkt luft eller något. hoppas det går över snart iaf. :)

2011-01-21 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0