Fin dag.

I morse när vi vaknade gjorde vi oss i ordning och tog en promenad framåt och mötte upp Maggan och Mia + barn. Blev en fika på Kickis sedan vidare mot lekparken och träffade Lina och Melvin. Myste där en stund sedan gick vi till mig och jag och Lina satt och degade på altan tills dom skulle vidare på sommarfest på Dagis.
Nu sover smulan, efter att ha varit vaken typ hela dagen? Sovit typ en halvtimme.
Nu målar vi lite panel, blir superfint, vill ha de klart nu!

Igår var jag, Elsa och mamma på Ikea och handlade lite. Nytt tvbord, tvbänk, lakan och massa grejer till Elsa. Kul! Blev lite kläder till Elsa med, mamma kan ju inte hålla sig. :) Fick mig äntligen ett par shorts med, behövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0