Varm dag.

Idag har det vart helt galet varmt. Elsa hade bara en kort liten sparkdräkt men ändå genom svett. Stackars lilla. Farligt att ha på barnen för mycket kläder med, de kan ju tuppa av och få värmeutslag. Usch!
Blev en tur på Bengtsfors med fika på både Kickis och It cafét. Sedan hem och då kom min söta mormor som har hjälpt mig att lägga upp en klänning som jag ska ha imorgon när det först blir dop-fika för Oliver och sedan namngivning för Elsas kusin Emilia. På kvällen åker jag med min fina familj till kusten och stannar tills på måndag. Skönt! Skönt att komma iväg lite.
Igår var vi och hälsade på Johan, Sofia, Alicia och deras going Liam. Måste ha varit den minsta bebis jag sett. Så otroligt fin!

Nu har jag precis pratat med min fina Lina. Elsa somnade precis så ska ta och packa det sista som ska med till kusten. Ha en mycket bra helg!


Johan och lilla Liam.

Elsa äter potatis och palsternacka.


Kommentarer
Postat av: Lina

Så go Liam är då! :) Och självklart Elsa med :) Hoppas ni har det bäst på kusten! PUSS

2011-06-06 @ 00:12:12
URL: http://linajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0