13.e mars.

Idag fyller kära svärfar år, grattis till dig. ♥ Min pappa och morfar skulle också ha fyllt år idag. Älskade pappa, saknar dig mycket. ♥

Så idag har vi varit på kyrkogården, sedan vidare till Billingen för kalas för Erik och även Ulla som fyllde år i fredags. Klickade hem en present till dem i veckan, som dock inte han komma så den får dom få imorgon, om den kommer då. Kan inte säga vad ifall de läser. ;)
Sitter förövrigt och har väldig beslutsångest om jag ska åka med till hc när Am fyller år. Vill verkligen, så jobbigt!

Kommentarer
Postat av: caroline konradsson

Jag köpte min på butterick :) Jag skickade en länk till dig på facebook :) Dom hade jätte mycket kuliga saker :D

2011-03-13 @ 18:24:35
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0