Elsas Dop.

Igår döptes min lilla smöla! Det blev ett super mysigt dop, och Elsa var tyst näästan hela tiden. ;) Mot slutet blev hon lite trött/hungrig/rastlös, men det var ju trots allt hennes dag, då ska man ju få höras! :) Sångerna älskade barn, som jag och Lina sjöng och Theos sång som Lina sjöng själv gick jätte bra. Och fikat efter var jätte mysigt, Elsa fick super mycket fint.

Bland annat världens sötaste rosa vagga, en handgjord docka som inte någon annan har, en stor kristall skål med hennes namn och dopdatum inristat, en rosa hello kitty gå-vagn, massa kläder, tavlor, smycken, minnes saker, böcker och mycket mycket mer. Bilder kommer någon dag. :)

Vi är iaf jätte nöjda över hennes dopdag, och tack till alla som var med, och alla som hjälpte till. Ni är bäst. ♥


Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, ni får jätte gärna komma hit snart! :) <3

2011-03-06 @ 12:37:22
URL: http://katjawallin.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja tack för att vi fick komma och vara med på Elsas dag! Åh de goda tårtorna fick mig att falla i koma i 2 härliga timmar när jag kom hem zzzZZZzzz Kram!

2011-03-06 @ 16:28:59
Postat av: sara

härligt! :D jätte kul att ni kom! <3 Kram

2011-03-06 @ 21:20:17
URL: http://saravidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0