Måndag!

Fyfan vad irriterad man blir på blogg.se när man har skrivit ett superlångt inlägg och det bara raderas?!

Hursom, denna veckan ska Marcus till Tyskland några dagar med jobbet, och på torsdag ska vi till Näl för att göra ultraljud på Elsas hjärta pga att läkaren hörde blåsljud när hon var förkyld vilket inte hörs nu, men känns bra att kolla ifall, och så måste vi även kunna bevisa för försäkringsbolaget att det är borta.
På lördag fyller jag år med, får bli lite kalas med släkten här hemma, så får festen med tjejerna vänta tills jag slutat amma, då ska vi ta igen både förra året och detta årets födelsedag! :) Men vore kul om att mina goa brudar ville komma hit på fika någon dag! ♥

Igår var Haag och Höder här och grillade och satt och tjöta en stund. Sedan när dom åkt kollade vi på humorgalan. Så otroligt hemskt det är att se. 100/kr i månaden är inte mycket pengar för att kunna rädda och hjälpa många barn i världen. För vissa är de barnen bara några i världen, men för andra är de hela världen, som Elsa är för mig! Och alla barn förtjänar att må bra. Gjorde så ont i mig att se alla mammor sitta med sina undernärda barn i knät och vara helt hjälplösa. Skulle så gärna vilja få åka till en sådant land någon gång och hjälpa dem, så som bland annat unicef gör, som på humorgalan igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0