Ny vecka.

Igår var det morsdag som jag firade på Strömbadet med Elsa och Marcus. Trerättersmiddag som var suuuuper god! Idag har jag, Elsa och Emelie varit i Åmål och storhandlat mat, alltid skönt när det är gjort! Sedan blev det en tur på Bengtsfors med mormor/gammelmormor. Hjälpte henne att köpa nya skor, och så köpte jag en skohylla.

Längtar till helgen med. Då blir det dopfika för Oliver och namngivning för Emilia på lördag. Beställde de sista presenterna igår så hoppas verkligen att de hinner komma.
På lördag kväll åker jag, Elsa och Marcus till kusten och stannar tills på måndag. Hoppas på riktigt fint väder med, dock är det kanske mysigt om det regnar på kvällen så man kan sitta i förtältet och spela kort och så med levande ljus. Ja de blir som det blir, skönt att komma iväg lite iaf.

Just de, här om dagen var jag och Linda i Långed och köpte skor. Hon ska stänga den affären och hade utförsäljning, så man fick fylla en papperspåse med skor för 600 kr. Vi köpte en påse ihop. Fick 3 par skor till mig och 2 par till Elsa för 300 kr. :)



Lite bilder från Strömbadet på morsdag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0