Tjugoett år.

Imorgon blir jag 21, vilket innebär att idag är min sista dag som 20 åring. Känns ju inget speciellt, dock har min tid som 20 åring varit den bästa tiden någonsin, för då blev jag mamma till världens bästa Elsa. ♥
Det enda trevliga med att faktiskt fylla år är ju att träffa alla i familjen, äta gott och såklart paketen. :) Nog om det.

Nu sitter jag hemma och väntar på mina fina tjejer Linda och Caroline som nog snart är påväg. Ska bli frukost, naglar, och förmodligen massa skitsnack. Har inte sett dom på länge, så nu saknar jag dom massor!

Får tillägga att vi igår var på Näl för att göra ul på Elsas hjärta, då de hörde blåsljud för någon månad sen när hon var förkyld. Blåsljudet var borta, och det känns så otroligt skönt! Även om det inte är speciellt farligt så är det obehagligt när det gäller hjärtat.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0