Mogge. ♥

2 år sedan idag. Vet inte om jag har förstått det än. Är ofta jag tar upp telefonen för att ringa och fråga honom något, men kommer i sista sekund på att det inte går. Det gick alldeles för fort så det var alldeles för svårt att förstå.

Jag sitter ofta och tittar på Elsa och tänker på Mogge, tänker på hur otroligt stolt han hade varit.
Det är förjävligt att du är borta Mogge, det finns inget annat ord för det. Det viktigaste är att du har det bra nu, för du är värd det bästa. När man tänker tillbaka på allting du har gjort för alla så inser man vilken fruktansvärt snäll människa du var. Du ställde upp för alla jämt, du fanns alltid där, alltid!

För två år sedan när du var borta var jag ledsen, men ändå inte tillräckligt ledsen. Jag lät inte mig själv vara det, det var som att jag inte orkade vara ledsen mer, och jag förstod inte vad som faktiskt hade hänt, och på någon sätt kändes det som man inte fick vara ledsen.
Men idag är jag ledsen, för jag saknar dig så otroligt mycket så det kan inte beskrivas med ord. Älskade Mogge. ♥

Glöm inte bort att tala om för de ni bryr er om att de är viktiga för er,
en dag kan det vara försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0