Trollhättan.

Imorse kände jag för att döda denna söndagen med att åka till Trollhättan och handla lite nya kläder till Elsa, som snart har växt ur allt hon har. Så ringde Lina som ville åka med. :)
Elsa fick massa fint. Är så mycket roligare att köpa kläder till henne än mig själv. Nu klarar hon sig nog ett tag får vi hoppas. :) Fick mig även lite smått jag med. En halsduk, leggings, en t-shirt och ett par byxor, en tröja till Marcus men resten var till Elsa. :)

Är så synd om Elsa nu, hon är lite förkyld och vill inte äta speciellt mycket och igår bajsade hon nog 20 gånger. Är nog tänder på g också så hon sover oroligt. Hoppas det blir bra snart! Känner att jag inte har något vettigt att skriva så, godnatt. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0